Wünsche - Wishes - Voeux

Post Reply
Nico
Administrator

Wünsche - Wishes - Voeux

Post by Nico » Fri 21. Dec 2018, 16:59

Liebe Forum-Mitglieder - dear board members - chers membres de notre forum

Frohe und gesegnete Weihnachtszeit, einen guten Rutsch und alles erdenklich Gute fürs neue Jahr.

Best wishes and a Happy New Year.

Je vous présente mes meilleurs vœux et vous souhaite une heureuse nouvelle année
.
image_for_message_56213.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Nico

Nico
Administrator

Re: Wünsche - Wishes - Voeux

Post by Nico » Mon 31. Dec 2018, 13:52

Meine Wünsche zum neuen Jahr möchte ich rüchblickend verbinden mit meinem herzlichen Dank all denen, die unserem Forum die Treue bewahrt haben, all denen, die fleißig und hilfsbereit für Andere da waren, insbesondere auch unsere Moderatoren, und nicht zuletzt denen sieben Großzügigen, die Geneal-Forum mit einer Spende bedacht haben.
Ich freue mich darauf, unser Forum weiter zusammen mit euch allen zu betreiben.

Mit lieben Grüßen,
Euer
----------------------------------------------------------------

Je voudrais accompagner mes vœux pour le Nouvel An de mes sincères remerciements à tous ceux qui sont restés fidèles à notre forum, à tous ceux qui ont travaillé dur et qui ont aidé les autres, en particulier nos modérateurs, et non pas en dernier lieu aux sept donateurs généreux. Je me réjouis d’emmener notre forum encore plus loin avec vous tous.

Cordialement
Votre
-----------------------------------------------------------------

Looking back on the previous year, I would like to combine my wishes for the New Year with thanks to all loyal forum members. Many, especially our moderators, were diligently and helpfully supporting others with their questions. Seven members had generously supported the forum with their donations. I would like to thank them all again, and am looking forward to running this forum with all of you for another year.

Kind regards

Nico

Post Reply

Return to “Informationen - Informations”